פנסיון ואילוף כלבים בחיפה ביחס מסור.
פנסיון ואילוף כלבים בחיפה ביחס מסור.

מקום מקסים! כבר כמה פעמים השארנו את הכלבה שלנו בפנסיון הזה ותמיד נשארנו מרוצים. כל יום מקבלים דיווח על הכלבה עם תמונות. אולגה אישה מדהימה, רואים כמה שהיא אוהבת ודואגת לחיות. ממליצה בחום!
הכלבה שלנו שהתה בפנסיון במשך שבוע, ואפשר ממש לראות עד כמה היא נהנתה! הצוות דאג לה לכל צרכיה – טיולים, משחקים, חיבוקים ותשומת לב מכל הלב. קיבלנו עדכונים ותמונות שהרגיעו אותנו ונתנו תחושת ביטחון שהיא בידיים טובות. כשאספנו אותה, היא נראתה שמחה, רגועה ומלאה אנרגיה חיובית. זה לא מובן מאליו למצוא מקום שבו מתייחסים לחיות באהבה אמיתית, ואנחנו בהחלט נמשיך לחזור לשם בכל פעם שנצטרך. מומלץ בחום! 🐾❤️ *זאת תמונה מהיום השני*
שלום לכולם אני ממליצה על הפנסיון של ולדימיר ואולגה זוג מקסים שאוהב כלבים ודואג להם. מספר פעמים ששמתי את לואי שלי אצלהם ונסעתי בראש רגוע שהוא בידיים טובות, חמות ודואגות. אין ספק שכשאני אצטרך ליסוע לאנשהו אני אשאיר אותו אצלהם. ממליצה בחום חנית
הכלב שלנו נשאר פנסיון זה ארבע ימים. קיבלנו שירות ויחס מקצוע וטוב מכל הבחינות, ממליץ מאוד על המקום.
אולגה וולדימיר נפלאים, תודה שדאגתם לכלב הקטן שלנו בזמן שהיינו בחופשה. אולגה הייתה מאוד קשובה לקטנצ'יק שלנו. היא האכילה אותו, טיילה איתו וגירדה את צווארו. היא תמיד הייתה בקשר ושלחה תמונות וסרטונים. 🙏 האנשים האלה באמת משקיעים את הלב והנשמה בעבודתם, וזה ניכר. אנחנו ממליצים עליהם בחום!
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..