פנסיון וגן כלבים בנתניה, בית שני לכלב, בניהול שלומי.
פנסיון וגן כלבים בנתניה, בית שני לכלב, בניהול שלומי.

הבית השני של הכלבה שלי . שלומי בן אדם מדהים וחברי מאוד .. נחת בכל נסיעה לחול . בזכותו הראש שקט תודה על הכל ❤️❤️
באמת חוויה לשים את הכלב אצל שלומי אני ממש רגועה שהכלב אצלו בפנסיון . ממליצה בחום
איזה כיף ואיזה נחת סופסוף מקום שאפשר בשקט והשלווה לשים את הכלבים ולו לתקופה ארוכה בלי לדאוג בכלל. תענוג. ממליץ בחום רב!!
שלומי התותח, מטפל בכלבים באופן מדהים. כל יום שלח לי סרטון (ואפילו כמה) וראינו עד כמה ברונו שלנו שמח. מומלץ !!!
טיפול מסור ואוהב עם יחס אישי. פאנדוג של שלומי משאיר אותי שקט כשאני צריך פנסיון, ביילי תמיד מבסוטה ממליץ בחום !
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..