פנסיון לכלבים בלב תל אביב בסטנדרט אירוח גבוה, בניהול רחלי ולירן.
פנסיון לכלבים בלב תל אביב בסטנדרט אירוח גבוה, בניהול רחלי ולירן.

הייתי חייב לשתף בחוויה המדהימה שלי עם הפנסיון של לירן ורחלי 🐶💛 מהרגע הראשון היה ברור שמדובר במקום מיוחד – יחס חם, סבלני ואוהב לכל כלב. הכלב שלי הרגיש שם בבית מהר מאוד, וזה ממש לא מובן מאליו. קיבלתי עדכונים שוטפים, תמונות וסרטונים, מה שנתן לי המון שקט נפשי בזמן שהייתי רחוק. המקום עצמו נקי, מסודר ומטופח, ויש הקפדה אמיתית על כל פרט – מהתזונה ועד הפעילות והיחס האישי. לירן ורחלי מקצועיים, אכפתיים ורואים שהם עושים את זה מכל הלב. אין ספק שאחזור שוב בעתיד ואמליץ לכל מי שמחפש מקום בטוח, אוהב ואמין להשאיר בו את הכלב שלו .
ממליץ בחום על לירן ורחלי! אני שם את הכלב שלי, שהוא רועה גרמני, אצל לירן ורחלי אחת לחודש לכמה ימים, ואין לי מילים לתאר עד כמה אני מרוצה. הכלב פשוט מאוהב במקום! כבר כשאנחנו מתקרבים לאזור הוא מתחיל לקשקש בזנב, מתרגש בצורה יוצאת דופן, וברגע שאני משאיר אותו שם - הוא אפילו לא מסתכל אחורה. זה אומר המון על כמה שהוא מרגיש שם בנוח ובטוח. הם מצליחים להעניק לו חוויה מושלמת. אצלם הוא אוכל כמו שצריך, משחק, ונהנה מכל רגע, וזה בניגוד מוחלט למה שחוויתי במקומות אחרים בעבר. לירן ורחלי גם מאוד מקצועיים ואכפתיים – הכלב שלי נוטל תרופות בוקר וערב, והם מקפידים על כך בצורה מלאה, תוך רגישות והתייחסות לכל פרט. כשהייתי זקוק לעצות לגבי חיבור הכלב עם הבן הקטן שלי שנולד, לירן היה זמין והדריך אותי בצורה מקצועית, מה שעזר לי מאוד בבית. המקום שלהם לא רק דואג לכלב שלי, אלא גם מעניק לי שקט נפשי בידיעה שהוא בידיים הכי טובות שיש. אם אתם מחפשים מקום עם יחס אישי, מקצועיות, ואנשים שבאמת אוהבים בעלי חיים – לירן ורחלי הם הכתובת. מומלץ מכל הלב!
ואוו רחלי האוכל של הכלבה סופר פוד באמת איכותי ברמה גבוהה הכלבה שלי אוכלת בהנאה ונראת טוב מלאה והפרווה שלה בולטת לעין ומבריקה, שלא נדבר על השירות מזמינה ומגיע מיד בזמן שקבענו. תודה אלופה🙏❤️ בנוספ נסעתי לחו'ל הפקדתי את הכלבה שלי את האוצר שלי בידי הפנסיון לשבוע ויומים חזרתי הכלבה היתה שמחה מטופלת שמורה באמת ממליצה בחום! למי שרוצה לנסוע בראש שקט ולהנות זה המקום. ממש בית חם לילדים על 4❤️ תודה ענקית לרחלי ולירון על השירות והיחס החם והאוהב שלא מובן מאליו תודה🙏❤️
אחרי המון פנסיונים ודוגווקרים, הגעתי די במקרה לדוגבאנד, ומאז לא הסתכלתי לאחור! את אולאף שלי יוצא לי להשאיר מדי פעם למשך יום שלם או לכמה לילות (ואפילו שבועות). הדרך הכי טובה שלי לדעת שטוב לו בפנסיון - מעבר לסרטונים שמקבלים מדי פעם - היא כמה שהוא אוהב את המקום, אליו הוא תמיד שמח לחזור, וכמה הוא אוהב את רחלי ולירן. , בעלי המקום. זה לא כלב שסומך על כל אחד, וזה אומר הרבה מאד. הוא תמיד נשאר במשקל תקין, והם עם יד על הדופק במידה ויש כלבים שפחות מסתדרים, וגם כשסתם חם לו מאד והוא צריך מזגן. אין לי מספיק מילים טובות להגיד על המקום חוץ מלהמליץ עליו לכל מי שמחפש פנסיון לכלב.ה!
המקום הכי מושלם שיש !!!! מעבר למקום הכי טוב לחבר הכי טוב שלכם שהכלב שלי תמיד מגיעה לשם בכיף גדול ולא רוצה ללכת הביתה היה להם קייטנה בחופש הגדול לילדים למאלפים צעירים רשמתי את הילדים שלי שם לקייטנה והם נהנו מכל רגע למדו המון וייסמו בבית על הכלב צחקו ושיחקו קיבלו ארוחת בוקר מפנקת וידע רב המון תמונות ווידיאו וים של זכרונות מתוקים. ובסיום גם קיבלו תעודת מאלף צעיר עם תמונה עם הכל. שנקשרו אליו הכי הרבה בקייטנה מחכים בקוצר רוח שיפתח עוד קייטנה וכמובן לאיזה נסיעה כדי לשים שם את הכלב ממליצה בחום תודה עליכם משפחת דוג בנד אוהבים אותכם מאוד ❤️
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..