פנסיון לכלבים בתל אביב בשעות רחבות, עם צוות אוהב ומקצועי בניהול עדי.
פנסיון לכלבים בתל אביב בשעות רחבות, עם צוות אוהב ומקצועי בניהול עדי.

אין מילים בפי כדי לתאר את השירות המעולה של עדי! הגעתי דרך המלצה מהמאלף של הכלבה שלי-מילה פיטבולית מעורבת בת שנה וחצי, כלבה רגישה. לאחר התלבטות מי מבין אנשי הצוות ישאר לשמור על מילה ל4 ימים שלמים וכדי שאהיה רגועה עדי הציע את עצמו למשימה ;) כבר ממפגש ההיכרות עם עדי ידעתי שהכל יהיה בסדר ושאני יכולה לנפוש בלב שקט. כמות הטיולים, פריקת האנרגיה ואפילו בונוס מטורף של מפגש בין מילה לינאי (התינוק של עדי)..מטורף כל כך כי מילה מפחדת מאוד מילדים..אך עם עדי וינאי הכל היה רגוע ומושלם! ההרגשה הייתה שעדי לקח את מילה וצירף אותה למשפחתו בלי לחשוב פעמיים ועל הדרך עשה לה חשיפה בצורה נכונה מבוקרת וטובה!! וכך עזר לה להתגבר על החשש מילדים. כמובן שבסוף כל טיול חזרו לישון במקום המוכר והאהוב של מילה ביחד.(הם היו 24/7 יחד כי כך ביקשתי לקבל את השירות). כמות התמונות והסרטונים עזרה להתגבר על הפחד מלהשאיר אותה לבד (בכל זאת פעם ראשונה שהיא נשארה בהשגחת אדם שהיא לא מכירה). וקבלת פנים חמה לחברות שבאו לבקר בזמן שלא הייתי (מהן קיבלתי הוכחות לכך שמילה מאושרת וטוב לה *מאוד* עם עדי) מעבר לכך שמילה כלבה רגישה היא גם אלרגית ובעלת קיבה רגישה.. עדי טיפל בה ונתן לה את האוכל המיוחד שלה בכמויות הנכונות ודאג שלא תאכל שטויות בטיולים(נשנשנית מקצועית) עדי..אני יכולה לכתוב עוד המון על כמה אתה טוב!! פשוט תודה שהיית שם, שמחה שהכרנו ובטוח שנתראה בפעמים הבאות!! ממליצה מכל ה❤ לכל אחד ואחת שרוצים את הטוב ביותר ולא מתפשרים על איכות!! בתמונה- מילה וינאי בזמן איכות בחצר 😍
המלצה רותחת על דוג-מן, עדי והצוות! אני נעזרת בהם כבר כמה שנים, בעיקר בחופשת הקיץ אך לא רק. מדובר בצוות של אנשים מדהימים, אוהבי חיות אמיתיים עם דאגה ואיכפתיות אינסופית! בכל טיול דואגים לעדכן ולצלם, בעלי ראש גדול שבודקים את סביבת הכלבים ומעדכנים על כל דבר קטן. שירותיות ברמה הכי גבוהה שפגשתי!!! והכי חשוב - מאפשרים לנו לטייל ברוגע, בידיעה שהכלבים בידיים טובות. תודה עליכם!
שירות מעולה. אפשר לסמוך עליהם בעניים עצומות
פעם ראשונה שאנחנו שמים את הכלב שלנו בפנסיון. הוא כבר בן 12 ולא רגיל להיות עם אנשים זרים. אבל בסוף נראה שהכלב לא התגעגע אלינו. הוא טופל במסירות, היתה לו דלקת באוזניים והם טיפלו גם בזה באהבה, עשו לו בוק תמונות על הדרך והכי חשוב, שאלו אותי את כל השאלות שלא הייתי יודע לשאול בעצמי כדי לוודא שמספקים לו את המקום הנכון ולא מצמידים אותו לבית שלא יתאים לו. יכלתי לבלות בחופשה בלי לדאוג לכלב, וכשחזרתי ראיתי כמה הוא בטוב ואיך טיפלו בו. מומלץ לכל מי שלא אוהב למסור את הכלב לפנסיון אבל חייב. הכלב ירגיש בבית
הצוות של DogMen מורכב מאנשים שאוהבים כלבים ומבינים אותם ואת הבעלים שלהם. בזכותם נסעתי בראש שקט, קיבלתי עדכונים שוטפים ולמרות שנעדרתי - הכלב היה מאושר!
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..