פט קייר – מרפאה וטרינרית בבת ים

אין הרבה אנשים כמו דוקטור גיל קרן מהרגע שנכנסים למרפאה מרגישים שזה מקום עם לב אמיתי ולא רק מקצוע המסירות שלו לחיות יוצאת דופן הוא מטפל בעדינות, בסבלנות, עם אכפתיות אמיתית כאילו מדובר בחיית המחמד שלו לא ממהר, לא מחפף, נותן יחס מלא ומסביר הכל בצורה שמרגיעה גם הצוות במרפאה נותן שירות ברמה גבוהה מאוד יחס חם, אדיבות, ותמיד יש תחושה שיש על מי לסמוך זה לא עוד וטרינר, זה בן אדם עם שליחות מי שמגיע אליו מבין מהר מאוד שהוא בידיים טובות ממליץ מכל הלב, פשוט רמה אחרת 💙
מרפאה יוצאת דופן, אנושיים, איכפתיים. ברצוני בהזדמנות זו להודות לדר גיל קרן שקיבל את הכלבה שלי, איבחן במקצועיות את הבעיה מהר. נכנסתי אליו אם מלא חששות וחרדות ויצאתי בהרגשה טובה. הכלבה כרגע בהתאוששות מניתוח רחם והכל עוד טרי אך ידעתי שאני בידיים טובות למרות החששות שזה דבר טבעי. יישר כוח.
כלל צוות המרפאה ובעיקר רופינה היקרה והאהובה! מסורים, אוהבים, דואגים, מתחשבים, מטפלים, מצילים ומקבלים את שוקו שלנו בהמון אהבה! עם אינסוף סבלנות והכלה גם ברגעים בהם הוא מתנהג כמו פיטבול כשבכלל הוא פינצ׳ר ללא הבנה! תודה על הטיפול המסור והצלת החיים מספר פעמים .. ! ללא ספק אתם מלאכים, אתכם אנחנו מאוד אוהבים🤍
אני מאוד מודה לצוות המרפאה של ד"ר גיל קרן, במיוחד לד"ר רופינה וד"ר מעיין על טיפול המסור ומהיר, יחס אישי וחיים של שני החתולים שלי. קיבלתי גם שרות אדיב ומקצועי ע"י פקידות המרפאה. ממליצה בחום!
צוות מקסים ורגיש, תמיד מקבלים את הכלבה בחיוך וליטוף. רופינה ומעיין רופאות מקסימות ומקצעויות שתמיד עוזרות, ליז ואנה חייכניות ושירותיות! המקום תמיד באווירה טובה, ואני באה במיוחד מעיר אחרת. אין עליכם, גלי וצ׳יה
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..