וטרינרים מסביב לשעון
4.6
(274 חוות דעת)

וטרינרים מסביב לשעון – מרכז וטרינרי בחדרה

לוגו פאפיט

נעים להכיר..

וטרינרים מסביב לשעון הוא מרכז וטרינרי באזור חדרה, הפועל מזה כשלושה עשורים ושם את המטופל במרכז. המרכז מציע ניתוחים ואשפוז, מעבדה מתקדמת, הדמיה דיגיטלית, בדיקות שגרתיות, רפואת שיניים ורפואה מונעת, לצד תוכניות בריאות לכלבים ולחתולים.
אתי לוגסי
אתי לוגסי ★★★★★

הגענו למרפאת וטרינרים מסביב לשעון עם החתול שלנו, שושי, מאוד מודאגים ולחוצים, וקיבלנו צוות מקצועי, אנושי ורגיש עם שיקול דעת רפואי מרשים. הרגשנו שהם לא ממהרים להליכים מיותרים, אלא באמת חושבים קודם כול על טובת בעל החיים. הכול הוסבר לנו בצורה ברורה, רגועה ומקצועית, גם האפשרויות וגם הסיבות לבחירות שנעשו, מה שעזר לנו מאוד להירגע ולהרגיש בידיים טובות. הגענו פעמיים לביקורת, תמיד עם יחס חם, סבלני ומכבד, עם מעקב אמיתי ותחושה שרואים את שושי ולא “עוד מקרה”. באופן לא מובן מאליו, גם לא נגבה תשלום על הביקורות. מרגישים שאהבת בעלי החיים היא באמת בראש סדר העדיפויות שלהם. ממליצה מכל הלב 🐈🐾

Michal Ben-Gigi
Michal Ben-Gigi ★★★★★

המרפאה הכי טובה בחדרה אם לא בארץ, נקודה! אין אין אין בעולם על ד״ר רונית האלופה והגאונה, וטרינרית מדהימה! היא זו שגילתה את מחלת הלב של החתול שלי כשהיה בן שנתיים, אחרי שאף וטרינר אחר לא עלה על זה. תמיד קשובה, מקצועית ומסבירה מה שצריך. פשוט אליפות. ומילה טובה מגיעה גם לצוות האסיסטנטיות המקצועיות והאדיבות. 50 כוכבים מבחינתי

miri eyni
miri eyni ★★★★★

אמלק פוסט פירגון ותודה על מקצועיות, הכלה, אהבת אמת לכל חי, באשר הוא, הקשבה לצרכים ופתרונות יצירתיים וכן, גם מחיר הוגן לא מצאתי אותם בפייס אז אם מישהו יוכל להעביר אליהם. וטרינרים סביב השעון חדרה דר' גיל ודר' גלי וכל הצוות שאיתם, ומאחר ואני ממש , אבל ממש גרועה בשמות... מעשה שהיה כך היה מזה כשבוע שהחתולה שלנו לא כדרכה ואופייה. בוכה ומתלוננת ק. שמה לב לכך והפנתה את תשומת ליבי. חשדתי בחום הקיץ המתחיל, באוכל, לא יודעת מה. משם לפה, החלטתי לבדוק מתחת לקולר טעות מס' 1 - אסור! לשים לחתולים קולר. נקודה. סימן קריאה! הסרתי. הסרתי מצאתי פצע שהתחלתי בטיפול ניקוי ומשהו מאד בסיסי ואחרי יומיים פניתי לתותחית יסמין שגב @jasmin segev שהמליצה על מספר וטרינרים באיזורי בחרתי במי שבחרתי ועוד באותו הערב הגעתי עם הגברת אליהם. דר. גיל בדק וקבע שחייבים ניתוח. ואנטיביוטיקה. זה פצע פתוח ומתחיל זיהום. מתי ? למחרת. אבל אליה וקוץ בה - אין לי דרך להביא את הגברת בשעה המיועדת. עושים חושבים, מגרדים ראשים ודר. גיל מוצא פתרון. משאירים אותה במרפאה. שם, בבוקר כבר יכניסו לניתוח ובסיומו יעדכנו אותי אז זהו. היא חזרה. קצת מגולחת. עם זריקת אנטיביוטיקה. ללא קולר הגנה אפילו. הכל נקי ועדין. בבוקר כבר התחילה להשתעשע. אז באמת, שולחת תודות והמלצות חמות כי רופאים נמדדים כשבאמת צריך. ברגעי הקושי. במציאת פתרונות בהכלה, הקשבה, סובלנות וסבלנות. תודה לכם מקרב לב מירי

שאלות נפוצות

כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..