או-קיי וטרינרים – מרפאה וטרינרית באשדוד
או-קיי וטרינרים – מרפאה וטרינרית באשדוד

הגעתי למרפאה בעקבות המלצה לאחר שנים אצל וטרינר אחר, וחד משמעית שאני עוברת למרפאת אוקיי בדקו את הכלב שלי בסבלנות, בחיוך, יחס מהמם מחירים נוחים
רופאים מקסימים מאוד מקצועים. לכלב היה דלקת עיניים חריגה עם מוגלות. במשך 3 שבעוות נלחמו יחד איתי . קיבלתי יחס אישי. איך כמוכם!!! ממליצה בחום!!!
מקצועיים ,אדיבים . דואגים לתת את כל המידע בשקיפות . ממליץ !
מרפאה מעולה, כמה מבני משפחתי מטפלים אצלם בכלבים שלהם. דר׳ אלונה מעוד מקצועית וסובלנית תמיד. מסבירה הכל בשפה פשוטה. גם שרות נעים ומהיר. מגיעה אליהם מרחוק למרות שיש מרפאות יותר קרובות. ממליץ בחום!
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..