ד"ר אלכס שרמן
4.6
(184 חוות דעת)

ד"ר אלכס שרמן – המרכז הוטרינרי בנגב, באר שבע

לוגו פאפיט

נעים להכיר..

המרכז הוטרינרי בנגב, בהובלת ד"ר אלכס שרמן, פועל בבאר שבע מזה למעלה מ-20 שנה (וסניף נוסף בלהבים). המרכז מעניק רפואה וטרינרית מקיפה הכוללת רפואת חירום, בדיקות, חיסונים, רפואת שיניים, ניתוחים, הדמיה וטיפול בחיות מבוגרות, מתוך שילוב מקצועיות ואהבת בעלי חיים.
מאיה לביא
מאיה לביא ★★★★★

וטרינר מופלא והכי מקצועי. מרפאה נהדרת ומחבקת. כל המילים הטובות. כמה מזל שהם קיימים. ד"ר שרמן וצוות המרםאה שלו ❤️❤️

Inbar Havusha
Inbar Havusha ★★★★★

מגיעים בקביעות עם הלברדור שלנו למרפאה לחיסונים ומקרי חירום. חשוב לציין שהכלב שלנו נלחץ בקלות ומאוד מרגיש שינויים בסביבה. למרות כל זאת, הוא שבר את הסטראוטיפ שכלב מפחד ללכת לוטרינר, הוא מתרגש להגיע לשם! ד"ר מעיין רגועה ומקצועית ולכן הכלב שלנו כלכך נהנה לבוא ❤️ ממליצים בחום

Ира
Ира ★★★★★

״הניתוח עבר מצוין! הצוות היה מקסים ורואים מיד כמה הם אוהבים בעלי חיים. הכל נעשה במהירות ובמקצועיות רבה. תודה רבה!

שאלות נפוצות

כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..