וטרינרים לחיים – מרפאה וטרינרית בהרצליה
וטרינרים לחיים – מרפאה וטרינרית בהרצליה

צוות מקצועי, אדיב וישר, יחס מושלם לבעלי חיים וטיפול מסור. שירות אמין, תגובות מהירות ומחירים הוגנים — גם לחיסונים שוטפים וגם למצבי חירום ציוד מתקדם ממליץ בחום
הגעתי אליהם עם פנצ'ו כלבי האהוב והמתבגר לטיפול הסרת אבנית בשיניים. במהלך הטיפול התברר שצריך לבצע מספר רב של עקירות. הצוות שיקף לי בזמן אמת את המצב וביצע את ההליך המורכב בצורה מקצועית ביותר. אחרי ההליך, הצוות היה זמין לכל שאלה - רואים שבאמת איכפת להם. אני רוצה להודות לד"ר אריק, לורד ולכל הצוות המדהים - מזל שהתעקשתי להגיע רק אליכם מרחוק. תודה עליכם!
ממליצה בחום! צוות מדהים- כולם, הפקידות העוזרים והרופאים. שירות נעים אדיב זמין ומקצועי ביותר❤️
המלצה חמה מכל הלב! דר אריק זיו רופא מצוין, נעים, היה סופר עדין עם העין היחידה של הכלב שלי, הרגיע אותי שכרגע ממש אין צורך בניתוח בדק את העין בכל כך הרבה דרכים ומכשירים והכי הרגשתי שמתייחסים לבעיה של הכלב שלי ברצינות, עם מקסימום רגישות (גם לכלב וגם אליי שהייתי היסטרית לגבי העין) הרגשנו בידיים הכי טובות שיש מכל אנשי הצוות שהיו שם... מהמזכירה, האחות ועד לרופא אם אתם מחפשים רופא עיניים- ממש ממליצה ללכת לאריק זיו במרפאת וטרינרים לחיים 🙏🏻 רואים שהוא חי את המקצוע ומרגישים את האהבה שלו לבעלי חיים. תודה מכל הלב רוני
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..