ד"ר איתי שטרן – מרכז וטרינרי בחדרה
ד"ר איתי שטרן – מרכז וטרינרי בחדרה

אני הייתי מטופל אצל איתי מספר שנים עם מיקה ועברתי לאחרונה דירה לצערי לעיר אחרת אז אסכם את החוויה הרבת ניסיון, מבחינת אכפתיות וזמינות תמיד היו זמינים ואכפתים ענו תמיד על כל שאלה שיש טיפשית שתהיה וכל חשש שהיה לי לקחו ברצינות (ואני אבא חרדתי מודה). על כל שטות לקחתי את הכלבה אל המרפאה והצוות תמיד לקח כל חשש ברצינות וגם כשהייתי חרדתי לחינם ולא היה צורך בשום דבר לא גבו ממני כסף ואם כן אז סכום הוגן ובאופן כללי הסכומים של המרפאה מאוד הוגנים וכל פרוצדורה התבצעה בשיא הרגישות והמקצועיות. המרפאה תמיד נקייה וברוב הזמן קיבלו אותי בשעה שקבעתי את התור (כמובן בשאר הזמן זה כי היו מקרי חירום אין מה לעשות וזה בסדר והגיוני). בקיצור אני ממליץ מאוד לבחור באיתי אין על המרפאה שלו וגם אוהב אותו ואת הצוות באופן אישי ❤️
גישה סבלנית ואדיבות, אני אסיר תודה שמרפאה וטרינרית כזו קיימת בעיר שלנו. תודה!
חייבת לשבח את המרפאה של ד״ר איתי שטרן!! הגעתי עם הכלבה שלי נאלה עם נפיחות לא ברורה בעין שמאל אחרי שהייתי אצל וטרינר אחר שאמר לי ״זה כלום״ אצל איתי לא זילזלו וישר ניקזו לכלבה את המוגלה והאינפקציה שהייתה לה שם ושלחו אותנו עם טיפול ביתי (משחה) חדוב לי לציין שפעמיים הגעתי לביקורת כי הוא התעקש ללא שום עלות! רק מתוך אכפתיות ואיפול מסור! זה לא מובן מאלייו אז תודה רבה אנחנו כמובן נמשיך איתך בעתיד (מקווה שלא נצטרך 😜) צוות מקסים ואדיב!
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..