מרכז וטרינרי קרית שרת בחולון
מרכז וטרינרי קרית שרת בחולון

מרפאה מדהימה ומקצועית שמראה תמיד אהבה רבה כלפיי בעלי החיים שמגיעים אליה. תמיד שואלים לשלום הכלבים שלי אחרי טיפול. שקופים תמיד לגביי עלויות ולא מבצעים הליכים מיותרים סתם. המון תודה לד"ר יעל הנפלאה שתמיד מטפלת באיכפתיות ורגישות בשני הכלבים שלי.
שירות טוב, אוהבים בעלי חיים, מחירים סבירים
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..