וט חולים – מרכז רפואי וטרינרי באזור ירושלים
וט חולים – מרכז רפואי וטרינרי באזור ירושלים

הגענו לוטחולים עם גור חולה פרוו, ממש הצילו אותו. הצוות היה שירותי ומכיל- מלא סבלנות כלפינו, שקופים מאוד לגבי התהליך והתשלום מה שלנו היה חשוב. מה שכן אישפזנו אותו בשבת- אמרנו כמה וכמה פעמיים שאנחנו שומרי שבת לכן רק במצבי חירום להתקשר, התקשרו לגבי תשלום כמה פעמיים- כן התנצלו כל פעם כשהבינו אבל אם היו מסונכרנים יותר זה יכל לחסוך חילול שבת.
אז היום הגענו קיבלנו יחס טוב חם ונעים. הרופאה שראתה אותנו הייתה נחמדה מאוד, הקשיבה לנו ורואים שאכפת לה זה עשה נעים בלב במיוחד אחרי שהכלב שלי סובל כל כך מהכאבים שלו. אז תודה לוט חולים על האכפתיות אין אליכם ותמשיכו להיות כך ❤️
הכלבה הקטנה והאהובה שלנו הייתה מטופלת אצלם. הצוות רגיש ומקצועי, תמיד באו לקראתנו ועטפו אותנו בכל שלב. אני רוצה לציין לטובה במיוחד את מור המדהים, את ד״ר מחמוד שהציל את בוטן שלנו פעמיים! את ד״ר אלין, ד״ר שיר המקסימה וצוות נוסף שלצערי אני לא זוכרת שמות. כן אציין שהיו 3 וטרינרים ספציפיים שהייתה לנו חוויה לא טובה איתם לצערי, לכן ביקשנו שיקבלו אותנו וטרינרים אחרים ותמיד דאגו לנו ונענו לבקשות שלנו. תודה מכל הלב לכל הצוות שטיפל בבוטן הכלבה שלנו במסירות והרבה אהבה כמי שהגיע לה ❤️
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..