חביבה – מרפאה וטרינרית בירושלים

החתולה שלי והכלבה שלי מטופלות כבר שנים במרפאה. ד"ר חגי מקצועי, יודע להרגיע אותנו ומטפל בטבעיות בבעלי החיים שלנו. גם שאר הצוות שלו מקסים ויודע להתייעץ איתו כשצריך, חוויה נעימה מאוד בכל פעם ותחושה שיש עם מי לדבר😊
מרפאה נעימה, צוות אדיב ונחמד תמיד מומלץ להתייעץ טלפונית לפני הגעה ואכן מתקבל מענה ראוי, מעט יקר אבל שווה את זה
ד״ר חגי אלמגור והצוות טיפלו בחתול במסירות רבה .ד״ר אלמגור הוא המומחה מספר 1 בבעלי חיים ולכן אני ממליצה בלב שלם לכל מי שאוהב כמוני את בעל החיים שלו לטפל רק אצלו .על איכות לא מתפשרים ! עו״ד דיקלה לירן -לקוחה מרוצה ומעריכה
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..