מרכז וטרינרי אדר בכפר סבא

מדהימות. טיפלו בכלב במסירות עד השנייה האחרונה, יחס אישי וחם כלפינו, מאוד מאוד ממליצים.
זו הייתה המרפאה שלי שנים, אדר והצוות מדהימות ליוו אותי לפחות 5 שנים אולי יותר עד שעברתי דירה. עברתי איתם מקרים מורכבים, הצילו לי את החתול ממוות (אכל כמויות של חוט) ובכלל סופר מקצועיות ואנושיות ממליצה בחום
צוות של נשים מקסימות וסבלניות , ד״ר אדר מקצועית ונעימה כל כך - גם לחיות וגם לאנשים !! ממליצה מכל הלב. עזרו לי מאוד
מרפאה מדהימה. וטרינריות איכפתיות. הכלב נהנה תמיד להגיע.
מרפאה מדהימה ומקצועית, הצוות מדהים וסופר שירותי. מרכז רפואי וטרינרי מומלץ!!!
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..