בטהובן – בית חולים וטרינרי בנהריה

**המלצה למרפאת "בטובן":** עם שני הכלבים שלי אני מגיעה רק לבטובן – ולא במקרה. בכל ביקור אני מרגישה שיש מי שרואה באמת את מה שעובר עליהם, מי שמקשיב, מרגיע ומתייחס אליהם כמו אל חלק מהמשפחה. המקצועיות שלהם מאוד גבוהה, אבל מה שבולט אפילו יותר זו האנושיות: סבלנות אינסופית, עדינות, והרגשה של בית בטוח כשצריך טיפול. אני יודעת שהם בידיים טובות – וזה שווה הכל. ממליצה מכל הלב. 🐾💛
צוות וטרינרים עם ידע וניסיון, תמיד עוזרים ונותנים מענה.
מרפאה של מקצוענים ברמה גבוהה, יחס אנושי לבעלי חיים ובעלייהם))). נעים לבוא לשם - תמיד מרגישים רצוים, מקבלים שירות וטיפול לכל בעיה בריאותית, מענה בכל דרכי התקשורת - אם זה מענה טלפוני במזכירות, צ'ט וואטסאפ, טלפון מרופא המטפל, הכל בנימה מכבדת, עם חוש הומור, נקיון וסטריליות כמו במרפאות של בני אדם. ממליצה בחום! מדרגת 5 כוכבים. אוהבת אתכם מרפאת בטהובן! חייבת לציין שאבחנו את החתול שלי נעון, טיפלו בו היטב, לא אפנה לשום מקום אחר.
החתול שלי שהוא כל עולמי, מטופל כאן במסירות רבה כבר 5 שנים🖐️😻❤️ אין עליכם👍 ממליץ בחום🔥 חיה היא כמו ילד🤙🧑🍳
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..