בילינסון – בית חולים וטרינרי בקרית אונו
בילינסון – בית חולים וטרינרי בקרית אונו

פעם שנייה עם הקטנה שלי "קיטי" במרפאה הזאת יש המתנה קצת ארוכה אבל בסה"כ אנשים טובים מקום טוב ומקצועי מאוד ממליץ👍
בלינסון בית חולים לחיות בקריית אונו. מקום שבאמת אוהב בעלי חיים ובאמת חשוב לצוות לשמור על בריאות החי. אני מתנדבת בעמותת חבר לי והגעתי לשם כמה פעמים וראיתי כמה פעמים את המתרחש לאורך שעות היום במרפאה. אנשים חמודים וסבלניים נותנים את הלב שלהם כדי להציל חיים. אין לי מילים חוץ מלהודות להם ולהמליץ עליהם.
איזה טיפול מסור. הם כל כך אוהבים חיות כל הצוות שם מדהימים. והמחירים הוגנים. ממליץ בחום.
חוויה טובה מאוד מהמקום. וטרינר מאוד אדיב ומרגיע, סופר נחמד ועוזר. הצוות משקיע וסבלני ויש מבחר גדול של צעצועים ואוכל לחיות.
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..