ד"ר זיו דיקמן – מרפאה וטרינרית בקרית ים, חירום 24/7
ד"ר זיו דיקמן – מרפאה וטרינרית בקרית ים, חירום 24/7

מרפאה מדהימה, עם צוות אדיב מקצועי ובעיקר אנושי. הצילו את הכלב שלי מפרוו, דאגו להרגיע אותי ואת אשתי על הדרך וסבלו מליון שאלות מעצבנות במשך שבוע. ממליץ בחום לטפל בחיות שלכם אצלם
בדרך כלל אני לא משאירה ביקורת אבל זה בהחלט וטרינר שיודע את העבודה שלו ואפשר לסמוך עליו יחס אישי מעולה ויחס עדין לבעל חיים מרפאה ממוקמת במקום נוח ומחירים הוגנים ביחס לרמת שירות והעבודה שמבוצעת בצורה מקצועית
מרפאה לבעלי חיים, נוחה, נעימה, מכניסה, שרות מצויין, יעיל בטיפול איכותי.
חוויה טובה מאוד , הרופא מעוד עוזר ועונה על שאלות וחייכן והעוזרת שלו גם מדהימה :)
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..