אהבת החי – מרפאה וטרינרית בראשון לציון
אהבת החי – מרפאה וטרינרית בראשון לציון

עברתי לבקעת הירדן מראשון ועדיין אם באמת צריך וטרינר נוסע עד למקום המרגש הזה . יש הרגשות שאי אפשר לתאר במילים . תודה לכם נשמות יקרות (אהבת החי) ותאכלס יש לנו ארץ קטנה ומתוקה (:
מקום נהדר, יחס סופר מקסים! קיבלו אותי מעכשיו לעכשיו, האסיסנטית הייתה מקסימה ורגישה עם הכלב והוטרינר היה הכי מקצועי וקשוב, עשה הכל בשביל לא להלחיץ את הכלב שלי ולהעניק את הטיפול הכי טוב, תודה לכם! איזה כיף שמצאתי אתכם
בהמשך לביקורת שלילית שנרשמה על ידי בתאיך 11/8 - חייבת לציין שלאחר שיחה אישית עם שי הבעלים, הדברים נפתרו על הצד הטוב ביותר! הרופאים במקום מקצועיים ברמה גבוהה, אכפתיים, אדיבים לאחר טיפול החירום, הכלב מרגיש יותר טוב וצוות המרפאה דאג לשלומו ובריאותו, למרות שבאותו מקרה ספציפי טופל ע"י רופא אחר. אמשיך להגיע ולהמליץ
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..