ד"ר אבי פצ'ו – מרפאה וטרינרית ברמת גן
ד"ר אבי פצ'ו – מרפאה וטרינרית ברמת גן

לד״ר פצ׳ו הגעתי כשהכלבה הקודמת שלי חלתה בסרטן ריאות והוא הצליח להאריך לה את החיים באיכות. והיום, אבי והצוות המדהים שלו מטפלים באווה שלי כבר 3 שנים, טיפול מסור ומקצועי, תמיד עם חיוך וחיבוק. ובמרפאה יש הכל כך שלא צריך ללכת לבית חולים. תודה על הכל ❤️
ביקשתי עזרה בסריקה עבור כלב שאיבד את משפחתו ובזכות העזרה של צוות הבנות הנהדר מצאנו את הבית של בונו וכל זה בחינם ובגישה נהדרת מסבירת פנים טובת לב ומקצועית . ממליץ בחום
דר' פ'צו היקר רצינו להודות לך על הטיפול המסור בארצ'י שלנו . אנחנו לא רוצים להעלות על הדעת מה היה קורה אילולי הייתה מאבחן במהירות וביעילות, מטפל במקצועיות ומציל את ארצי. כול המשפחה מלאים הערכה על האנושיות האהבה והטיפול המסור שקיבלנו. גם ארצ'י ביקש לשלוח לך מסר אוהב ....❤️❤️ דוקטור, הב הב ... תודה שטיפלת לי בגב, כאן ועכשו הבהב ... נרגעתי כשהבנתי שאתה מעורב הב הב... יש לך ידי זהב הב הב... חוץ ממך אף אחד לא יגע לי בזנב אני תמיד שמח לבוא אליך .. אבל ללכת הביתה אני יותר נלהב ❤️❤️
אין על ד"ר פצ'ו. איש יקר ורופא טוב. אנחנו אצלו עוד מהתקופה שהיה בבת ים וטיפל במג'יק ז"ל הכלבה היקרה שלנו. וגם היום הוא מטפל בבלה.
הגענו למרפאה בעקבות המלצות , לצערנו הכלבה שלנו נפצעה קשות בעין והיה צריך לבצע ניתוח של הסרת גלגל העין. חייב להגיד שלמרות הפחדים שלנו זה היה הכי מקצועי ואסטטי ממש עבודה נקייה . והיחס של המרפאה מטורף פשוט כל יומיים חייגו לשאול מה שלומה של הכלבה . שאפו גדול ממליץ מאד מאד !
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..