המרכז הוטרינרי לחיות מחמד
4.7
(293 חוות דעת)

המרכז הוטרינרי לחיות מחמד ברמת גן, חירום 24/7

לוגו פאפיט

נעים להכיר..

המרכז הוטרינרי לחיות מחמד, בהובלת ד"ר תומר בן-ארי וד"ר אלכס גולובנוב, מעניק רפואה וטרינרית מתקדמת עם סניפים ברמת גן ובבת ים. המרכז מתמחה בכירורגיה ואורתופדיה, הדמיה מתקדמת, רפואת חיות אקזוטיות, רפואת שיניים ודרמטולוגיה, לצד מענה חירום מסביב לשעון.
אוראל אלמליח
אוראל אלמליח ★★★★★

הגענו לתומר בעקבות קשיי נשימה של הכלבה שלי, תומר היה ממש אדיב והרגיש שהוא שואל שאלות נכונות כדי להבין את מצבה. לאחר מספר צילומי רנטגן, הוא הסביר לנו את מצבה כשהוא יורד לניואנסים קטנים על מנת שנצליח להבין מה באמת יש לה(לא יצא לי לחוות כך במרפאות אחרות עד היום).המון תודה על העזרה, הדאגה והורדת מפלס הלחץ,❤️

Sandra Kalman
Sandra Kalman ★★★★★

המון תודה לכל הצוות של המרפאה! ממליצה על היחס והמיקצועיות מכל הלב

שמוליק מרקוביץ
שמוליק מרקוביץ ★★★★

נחמדים, לדעתי השירות יקר, אבל זה כמו אצל כולם. פעם לא היה כל כך יקר לגדל כלב. בכל המרפאות הוטרינריות גובים סכומים גבוהים. בסדר אנשים למדו רפואה צרכים להתפרנס

שאלות נפוצות

כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..