המרכז הוטרינרי לחיות מחמד ברמת גן, חירום 24/7
המרכז הוטרינרי לחיות מחמד ברמת גן, חירום 24/7

הגענו לתומר בעקבות קשיי נשימה של הכלבה שלי, תומר היה ממש אדיב והרגיש שהוא שואל שאלות נכונות כדי להבין את מצבה. לאחר מספר צילומי רנטגן, הוא הסביר לנו את מצבה כשהוא יורד לניואנסים קטנים על מנת שנצליח להבין מה באמת יש לה(לא יצא לי לחוות כך במרפאות אחרות עד היום).המון תודה על העזרה, הדאגה והורדת מפלס הלחץ,❤️
המון תודה לכל הצוות של המרפאה! ממליצה על היחס והמיקצועיות מכל הלב
נחמדים, לדעתי השירות יקר, אבל זה כמו אצל כולם. פעם לא היה כל כך יקר לגדל כלב. בכל המרפאות הוטרינריות גובים סכומים גבוהים. בסדר אנשים למדו רפואה צרכים להתפרנס
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..