המרכז הרפואי לחיות ברמת גן
המרכז הרפואי לחיות ברמת גן

קרמבו שלנו כל כך אוהב לבוא לפה. מעולם לא היה לי כלב שכל כך אהב לבוא לורטרינר. נותנים לו פה יחס חם מקצועי ונעים. 5 כוכבים קל.
השירות מעולה ומקצועי גם מהוטרינרים וגם מהמזכירות. מקום שנעים להגיע אליו. מאד מסודרים ומתזכרים מתי צריך לעשות איזה חיסון. מומלץ ביותר
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..