ד"ר סיגל ברקן – מרפאה וטרינרית ברמת השרון
ד"ר סיגל ברקן – מרפאה וטרינרית ברמת השרון

בדיוק חזרנו מסיגל יום חג קיבלה אותנו מעכשיו לעכשיו, עם חתולה שהותקפה ונפצעה בעין, טיפלה בה במסירות רבה, הסבירה לנו כל צעד שעשתה ומדוע, נתנה טיפול מהיר ויעיל ושיחררה את נלה לאחר בדיקה וטיפול ואותנו עם הנחיות מדויקות לטיפול בהמשך. לקחה לנו בסך הכל 540 שקלים כולל הבדיקה הזריקות והכדורים ששיחררו אותנו איתם. במרפאה אחרת באיזור שהתקשרנו ביקשו 850 שקלים רק בשביל לראות את החתולה!!!! אז רצינו להודות לך באמת סיגל, על המקצועויות, האנושות והיעילות שלך! תודה לך❤️
וטרינרית מדהימה, אני לא מהצפון והיינו ברמת השרון ושרטה את את הכלבה שלי פודל ננסי בעין חתולה טיפשה. ירד לכלבה שלי דם מהעין חייגתי אליה התכוונה לצאת בדיוק מהמרפאה וחיכתה לי שאגיע וטיפלה בכלבה שלי בדקה תשעים באהבה ומסירות. הסבירה לי כל דבר שעשתה ולמה עשתה מקצועית חמודה ברמות אנושית סבלנית ומדהימה. לקחה 150 שקלים שבמרפאות אחרות באזור ביקשו 480 רק בשביל זה שהווטרינר יגיע לא כולל טיפול!!! אלופה!!! סיגל תודה רבה לך מעריכה מאוד הייתי לחוצה ברמות והרגעת אותי ועזרת לכלבה שלי❤️
רופאה מעולה, מקצועית, דיאגנוסטיקאית מעולה, מרגיעה ותמיד נענית לחששות ובקשות אפילו של בעלי כלב חדשים כמונו
מקסימה! רואים שבאמת אכפת לה מבע"ח! חדשים בעיר והחתול שלי שסובל ממחלה המלווה בעצירות כרונית לא טופל אצלה בעבר ועם זאת הסכימה לרשום לי מרשם של תרופה לעצירות בכדי להקל עליו ושלא אצטרך לטרטר אותו למרפאה במצבו ואפילו לא גבתה ממני כסף עבור השירות. ללא ספק מצאנו את הוטרינרית שלנו בעיר.
וטרינרית מדהימה!! מקצועית מאוד, עדינה , רגישה מאוד לצרכי החיה. לעולם לא תדחוף לך משהו שאתה לא צריך, וגם תמנע ממך הוצאות מיותרות על דברים טרנדים חסרי כל תועלת. מחירים מעולים, חניה נוחה, יחס אישי מאוד.
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..