גלעד דניאל – מרפאה וטרינרית בתל אביב
גלעד דניאל – מרפאה וטרינרית בתל אביב

רמזי אוהב כל כך לבוא לגלעד ודניאל שנדמה שהוא שמח כשהוא לא מרגיש טוב ( והאמת שלאחרונה זה לא קורה לו לא מעט). גם כשמית לעת הוא עובר שם בטיול לילה הוא נעצר לבדוק אם אפשר להכנס ( ואני צריך להראות לו בכל פעם שהדלת סגורה). מקצוענים, חביבים, בני אדם, חמודים, מה יש להוסיף? המרפאה הכי שווה בעיר, ולא רק בגלל העיצוב החדש והנהדר). מומלץ, כן?
מייקל שלנו אומץ לפני כשמונה שנים בגיל שנה מעמותת אדופט ומהיום שהגיע אלינו הוא מטופל אצל גלעד ודניאל . אני חייבת לציין שהמקום הזה הוא הרבה יותר ממרפאה הוא בית הוא מקום שכל מי שעובד בו נותן לך תחושת בטחון ושקט ותמיד תמיד בחיוך . גלעד ודניאל עבורנו הם המענה תמיד לכל שאלה הכי קטנה לכל בירור גם כשלצערנו מייקל הוכנס לניתוח דחוף כשהיינו בחו״ל קיבלנו את הטיפול הכי טוב הכי מקצועי ובעיקר מרגיע .
המרפאה הוטרינרית המקצועית, הנעימה, הכיפית והחברית ביותר שהיינו בה. הכלבה רק רוצה להכנס לביקור בכל פעם שעוברים ליד. רמה גבוהה מאוד!
חווייה פשוט מושלמת. הגעתי למרפאה עם הכלב שלי וגידול סרטני קטן. הטיפול היה מדהים מהרגע הראשון, הבדיקות המקיפות, הרוגע של הצוות, התמיכה בתהליך, הניתוח המוצלח ובעיקר מלא מלא אכפתיות. צוות המרפאה שלח הודעה לראות מה קור איתנו גם באותו הערב וגם דבר ראשון על הבוקר שאחרי. תודה על הכל והכי ממליץ בעולם!
מרפאה של אוהבי חיות מאוד מקצועיים קשובים ואמפטים .לסבל החיות .הדאגה והכאב שלנו שירותי החירום שלהם נענים תמיד במהירות ,(לצערי מניסיוני )-אם בשאלות ואם בהגעה למרפאה . הם מאמינים שאם אנחנו מרגישים שהכלב לא מתנהג כרגיל -צריך למצוא את הסיבה לכך , וכך ניצל מייקי שלי . הכלבים אוהבים לבוא למרפאה . תמיד מתקבלים בחיבוק וחטיפים . ומי כמו הכלבים שלנו יודע להרגיש שכאן דואגים להם . המנוי הכי שווה בעיר , תודה לכם .
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..