וט אדום
4.7
(99 חוות דעת)

וט אדום – וטרינר חירום ותורן בתל אביב וגוש דן

לוגו פאפיט

נעים להכיר..

וט אדום הוא שירות וטרינר חירום ותורן באזור גוש דן, המעניק מענה רפואי מיידי בשעות הערב, הלילה וסוף השבוע. השירות כולל ביקורי בית בכל האזור, ניתוחים, אשפוז והדמיה, ומאויש בצוות רופאים מנוסה לטיפול במצבי חירום בחיות מחמד.
Hila Naeh
Hila Naeh ★★★★★

הגענו למרפאה אחר המלצה של חבר ולא התאכזבנו. הכלב שלנו ננשך ע״י שלושה בולדוגים אמריקאיים והיה במצב קשה, ד״ר טועמה ישר קיבל אותנו מהר ובצורה הכי מקצועית בעולם. ישר טיפל הרגיע עזר וגרם לנו להרגיש כאילו הוא מטפל בכלב של עצמו. במהלך התקופה חזרנו למרפאה לבדיקות חוזרות ודלקות שהתפתחו אצל הכלב שלנו, כל הזמן הזה טועמה היה שם איתנו בוואטסאפ ועזר לנו, דאג ושאל לשלומו של הכלב שלנו. באמת יחס וי אי פי ולא יכולנו לקבל טיפול יותר אכפתי ומקצועי עבור נייקי שלנו. תודה 🙏

Daniel Friedman
Daniel Friedman ★★★★★

המקום הכי טוב להגיע אליו במקרה חירום, הגענו בשבת בלילה, לאחר שהכלבה שלי הותקפה על ידי 2 כלבים משוחררים, פצועה מאד, קיבלו אותנו בסבלנות, הסברים על הכל. הוטרינר היה מכיל ונעים מאד, זמין בכל רגע גם אחרי, כי הייתי בלחץ על הדימום ממש, לגמרי ממליצה להגיע לכאן! גם הטיפול היה סופר איכותי, מלא מלא מלא תודה על העזרה צדיקים!

liri gechtman
liri gechtman ★★★★★

וטרינר שהוא פשוט מלאך! עזר לי מאוד החתול שלי חזר לעצמו תוך יום אחד בלבד שהוא הגיע היה אפתי , ובקושי זז.. הווטרינר טועמה עזר לנו מיד , הוא מקצועי, קשוב ואכפתי מאוד. ממליצה בחום תגיעו אם החיה שלכם חשובה לכם תקבלו את הטיפול הכי טוב שיש ! תודה רבה לטועמה הווטרינר על טיפול מסור ומקצועי! לירי

אתי
אתי ★★★★★

הגעתי עם החתולה לאחר שחרור ממרפאה אחרת בעקבות הקאות חוזרות. ד"ר טועמה קבל אותנו וטפל במקצועיות ובמסירות אין קץ. בצע בדיקות דם והחליט להפנות לצילומים בבי"ח וטרינרי. לאורך כל התהליך לא שחרר לרגע והיה איתי בקשר טלפוני עד תום התהליך. וטרינר נדיר שכולו לב , מקצועי ,יסודי ואכפתי. תודה גדולה לך!!

שאלות נפוצות

כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..