מרפאה וטרינרית בבן יהודה תל אביב, חירום 24/7
מרפאה וטרינרית בבן יהודה תל אביב, חירום 24/7

ממליץ בחום!!!!! מקצועיות, הוגנות, אדיבות, שעות נוחות וסטריליות וניקיון של המקום. לאייל הגענו לאחר המלצה של חברים על מנת לקבל חוות דעת נוספת לגבי מצבה של כלבתנו האהובה פופו. שבוע לפני כן היינו אצל וטרינר שעובד בהסדר עם "מרפאט" על מנת לעשות חיסונים תקופתיים ושאלנו אותו על הדרך מדוע לכלבה יש אדמומיות בישבן. הוטרינר לא התבלבל, דחף אצבע לפי הטבעת וקבע בהחלטיות כי לכלבתנו יש שני גידולים בישבן שמחייבים ניתוחים מיידים בסך כולל של 4800 שח. אני ממש רוצה לקוות שאת הקביעה הזו הוא ביצע עקב חוסר מקצועיות ולא מתאוות בצע. את זה תחליטו אתם. לאייל הוטרינר הגענו על מנת לקבל חוות דעת שנייה. ראשית חייב לציין את הניראות ונקיון הקליניקה, הכל מתוקתק ונראה סטרילי. בנוסף אייל קיבל אותנו בשעה 22:00 בלילה דבר שעזר לי מאוד כי אני עובד ערבים. דבר שני המקצועיות וההוגנות, הביקור עלה 170 שח לעומת ה4800 שח אותם הוטרינר השני דרש. אייל איבחן כי מדובר בבלוטות הורמונליות שפשוט הצטברו בהן נוזלים וניקז אותן בפחות מ-3 דקות ובכך מנע מאיתנו ומהכלבה צער וכאב. לאחר המקרה בחרנו גם לעקר את פופו אצלו. הניתוח עבר בהצלחה ופופו כבר אחרי וחזרה למיטבה במהירות. רכשנו דרכו בגד גוף כדי למנוע מפופו להגיע אל התפרים במקום הקונוס המחריד שהרבה בוחרים להשתמש בו. אני את הביטוח הרפואי במרפאט החלטתי לבטל ולעשות במקום מנוי אצל אייל והחל מרגע זה את כל הטיפולים בכלבה בוחר לעשות רק אצלו. למרות שהוא מקסים מקווה לא לראות אותו בכלל, למעט החיסונים כמובן :-) אייל תודה רבה בשמנו ובשם פופו
אין אנשים מדהימים כאלה! האדיבות, הרצון לעזור כמה שאפשר ולהציל בעלי חיים הרבה מעבר לכל מה שהכרתי
שרות מקצועי, אדיב. הכלבים שלי מאד אוהבים ללכת לשם, גם כשהם בריאים, זה אומר משהו, לא?
הכי מקצועיים ואדיבים!! מומלץ בחום
מרפאה מדהימה! יחס נהדר ווטרינרים מקצועיים ואדיבים
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..