שונרא את כלבא
4.9
(255 חוות דעת)

מרפאה וטרינרית בפלורנטין תל אביב

לוגו פאפיט

נעים להכיר..

שונרא את כלבא היא מרפאה וטרינרית בשכונת פלורנטין בתל אביב, המעניקה שירות רפואי לחיות מחמד בגישה אישית ומקצועית. המרפאה מלווה את בעלי החיות בטיפול שוטף ומונע, בסביבה נעימה וקרובה לבית.
YAYA
YAYA ★★★★★

מרוצה מאוד מהמרפאה, מנויה כבר מספר שנים ומגיעה תדיר עם יויו הכלב המזדקן והרגיש שלי. כלבים לא אוהבים וטרינר וזה ברור, אבל אני ממש מרגישה שהכלב שלי סומך על הצוות ונשאר רגוע חרף למרות ועל אף. הוטרינריות וצוות העזר מקצועיות, אדיבות, תמיד סבלניות, גם כשאני מגיעה על שטויות וגם כשיויו נושף עליהן הבל פה מהגיהנום 🙈 המענה המקצועי - מעולה. גם בעניינים קטנים, הן תמיד עוקבות איתי יום יומיים אחרי מה נשמע, שזה בכלל לא מובן מאליו. הלו"ז מתנהל עם הקפדה על זמנים כך שב-90% מהביקורים אין עיכובים (עד כמה שאפשר במרפאה, בכ"ז), דבר שאני אוהבת. ישנה זמינות מלאה ומיידית בטלפון ובוואטצפ - אם לא זמינות מיד - יוודאו שזה לא דחוף וידאגו לחזור במהירות. מעבר למקצועיות הבולטת בהקשר הרפואי, ברור מאוד שהכל שם מתוכלל לפרטים בשביל לתת את החוויה הכי נעימה ושירותית ללקוח. זוהי דוגמה קלאסית לכך שדייקנות בעניינים הקטנים כמו מענה טלפוני ועמידה בזמנים - מעידה בהחלט על הכלל.

Tal Domnovich
Tal Domnovich ★★★★★

המלצה הכי חמה שיש! רוצה לפרגן מכל הלב על הטיפול המסור בגיגי החתולה ובנעמי הכלבה שלנו. הצוות אלופות אמיתיות- מקצועיות, סבלניות, ריספונסיביות ואכפתיות בצורה יוצאת דופן. הליווי היה מקצה לקצה, מהאבחון, דרך ההסברים הברורים והזמינות לשאלות, ועד המעקב אחרי הטיפול. תמיד קיבלתי תחושה שיש מי שמקשיב, רואה את התמונה המלאה ודואג באמת לרווחה של החיות. מרפאה מדהימה עם לב ענק ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד. ממליץ בחום לכל מי שמחפש טיפול וטרינרי איכותי ואנושי 🐾

Naama Tsur
Naama Tsur ★★★★★

מרפאה שהיא בית, גם בלב. שנים של טיפול מסור, מקצועי, איכותי ואוהב. 💜 החתולים (ואנחנו ההורים שלהם) תמיד מודים לכן וסומכים עליכן במאה אחוז.

Jonathan Schneid
Jonathan Schneid ★★★★★

היה לי מקרה חירום עם הכלב, שאפילו לא ידעתי. התייעצתי איתם בוואצאפ וישר ענו ,אמרו לי שהוא בסכנת חיים ולהביא אותו מייד, קיבלו אותו על המקום וטיפלו בו במקצועיות וסבלנות רבה , וגם דאגו לשאול כמה פעמים לשלומו בימים לאחר מכן. זמינות נהדרת בוואצאפ ואדיבות רבה של הצוות תודה רבה!

Arielle S. Liany
Arielle S. Liany ★★★★★

צוות של מקצועניות. אני יודעת שאני באה עם הכלב שלי ושהדבר היחיד שיעניין את הוטרינריות זה הוא ולא אף אחד אחר. כל הסבר מפורט, כל בדיקה רגישה בצורה יוצאת דופן. סמוקי שמח להגיע ולפעמים גם לא רוצה ללכת ואני לגמרי מבינה אותו. כפרה עליכן💜

שאלות נפוצות

כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..