האוס – מרכז וטרינרי באשדוד
האוס – מרכז וטרינרי באשדוד

צוות מדהים עם יחס חם . הקיש את הכלב שלנו נחש וד״ר דני וצוות המדהים הצילו אותו. צוות קשוב , אכפתי עם יחס חם ומחבק . תודה רבה על הטיפול המסור
אני רוצה להודות לכם מכל הלב על היחס החם, הסבלנות והמקצועיות הרבה שגיליתם בטיפול בכלבה שלי. הגענו אליכם במקרה חירום בשישי ולהמשך טיפול בשבת, וראינו מקרוב את המסירות והדאגה שלכם – גם כלפינו וגם כלפי שאר מקרי החירום שהגיעו. לאורך כל הדרך הרגשתי שאני בידיים אמינות ומלאות חמלה. התרגשתם יחד איתנו כשראינו שיפור במצבה, וזה חימם את הלב והראה עד כמה אתם עושים את עבודתכם מתוך שליחות אמיתית ואהבה לבעלי חיים. תודה על המקצועיות, הזמינות, ועל שהפכתם חוויה לא פשוטה לקלה ובטוחה יותר. אין לי ספק שזכינו בצוות נדיר ובמרפאה יוצאת דופן. תודה רבה מלוטוס והבעלים🙏🏻❤️
ד״ר דני ישראלי רופא עם לב שרואה את הכלב לפני הכל יחס חם צוות המרפאה כולם מקצוענים ואנשים טובים הצילו לי את הכלב מה שאף וטרינר בסביבה לא הסכים לעשות תודה עליכם 🙏
אני רוצה להגיד תודה לוטרינרים של האוס שבזמן מלחמה הסכימו לעזור לנו עם הכלב שלי והתייחסו כלכך יפה לסיטואציה למרות שזה היה מהרגע להרגע, פשוט לא מובן מאליו בכלל , מודים לכם מאוד.
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..