בית החולים הוטרינרי בדרום
4.5
(583 חוות דעת)

בית חולים וטרינרי בבאר שבע, עומר וערד

לוגו פאפיט

נעים להכיר..

בית החולים הוטרינרי בדרום, בהנהלת ד"ר ריצ'רד בנט וד"ר לואי סניפליסקי, פועל משנת 1978 ומהווה מוסד רפואי ותיק לחיות מחמד, עם סניף ראשי בעומר וסניפים בבאר שבע, דימונה וערד. בית החולים מציע רפואה פנימית, כירורגיה, רפואת חירום, רפואת שיניים, הדמיה מתקדמת ובדיקות מעבדה.
הדסה בן גל
הדסה בן גל ★★★★★

צוות מעולה. מקצועיים, שירותיים ואנושיים מאוד מאוד. זה לא עסק פרטי אז הם לא עסוקים בלחלוב כסף אלא רק ברפואה שנחוצה. כל הרופאים והצוות שנתקלתי בהם שם מקסימים. רק בעומר-לא בסניף ביאליק שאין בו שום מיכשור ובקושי תרופות.

Diana Chak
Diana Chak ★★★★★

רוצה לאודות באופן אישי לסבין בחורה מקסימה שנתנה לי מענה בצורה הכי טובה ודאגה לתת פתרון לכל בעיה. וכמובן ללואי וריצ׳רד הוטירנרים ואנשים מדהימים, שכבר שנים רבות נותנים טיפול מושלם לקטנים שלי. אני סומכת עליהם בעיניים עצומות

דודו סרוסי
דודו סרוסי ★★★★★

הייתי לפני שעה עם התוכי שלי ורוצה לציין שהייתה חוויה ממש טובה. כבר בכניסה קיבלתי יחס מצוין מהפקידות, ובהמשך גם מהצוות ומהווטרינר איתי. הטיפול היה מקצועי והוא גם ידע להרגיע ולהסביר כמו שצריך. מקום עם אנשים נחמדים מאוד – ממליץ בחום לכל מי שגר באזור הדרום!

Alexandra Tsiganov
Alexandra Tsiganov ★★★★★

תודה לד”ר טלי, שהצילה את החתול שלי, פוך שחולה באסתמה. מאוד כואב לראות כשבעל חיים סובל. הרופאה וכל הצוות – הסייעות והמזכירות – קיבלו אותנו בהבנה, בדאגה, ועשו הכול כדי שהחתול ימשיך לנשום ולחיות! פוך קיבל טיפול מקצועי ו יעיל , ואני יצאתי מהמרפאה עם חיוך ו פוך , המון תודה לצוות של בית חולים!!

שאלות נפוצות

כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..