חוות דעת – מרפאה וטרינרית בבאר שבע
חוות דעת – מרפאה וטרינרית בבאר שבע

מרפאה וטרינרית ברנע ברצוני להודות ולשבח אותכם אתמול הכלבה שלנו הייתה בסכנת חיים מאוד גדולה, לאחר שכל מרפאה שביררתי איתה לא הסכימה לקבל אותנו מרפאת ברנע קיבלו אותנו בחום רב ובאדיבות עוד משיחת הטלפון, ביצעו את התשאול ופתיחת התיק כבר בשיחת הטלפון בעודנו בדרך לשם וכאשר הגענו מיד קיבלו איתנו, היו אדיבים, שאלו שאלות ענייניות, התאימו טיפול מתאים ולבסוף הצליחו להוציא את הכלבה מכלל סכנה והחזירו אותה אלינו. לאורך כל השהות שלה שם היא קיבלה טיפול מסור, קיבלה חום ואהבה מכלל הצוות! ניכר שאכן צוות המקום פועל מתוך שליחות ואהבה לבעלי חיים
זכיתי שהכלבים שלי מטופלים במרפאת ברנע מהיותם גורים! כיום בני 6 ותמיד מקבלים שירות מצוין ויחס אדיב . בכל מקרה מקטן ועד גדול יש על מי לסמוך במאה אחוז, צוות מאוד אנושי ומקצועי💗 תודה רבה לכם
הגעתי עם חתולת רחוב לבדיקה אצל ד״ר עומרי שהיה מהמם, סבלני, רגוע ומכיל ואני והחתולה היינו ברמת סטרס גבוהה, האנרגיה של עומרי פשוט השרתה רוגע בחדר על אף הסיטואציה המורכבת. הסביר כל דבר יותר מפעם אחת וחזר על הדברים עד שווידא שהבנתי את כל ההנחיות. טיפל בחתולה בעדינות ומסירות, הוטרינר הכי מוצלח שפגשתי עד היום. תודה עומרי 🤍🤍🤍
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..