ד"ר אפי וגשל – מרפאה וטרינרית ברמת השרון
ד"ר אפי וגשל – מרפאה וטרינרית ברמת השרון

החלטתי לשתף את כל החוויה שלי במרפאה הזו, בלי להחסיר שום פרט. החתול שלי ננשך בראש על ידי חתול אחר ונהייתה לו נפיחות ממש רצינית בפנים. הבנתי שאני חייבת לקחת אותו לראות מישהו מקצועי אז מהרגע לרגע חיפשתי וטרינר באיזור שלי שפנוי באותו יום והם היו פנויים. לקחתי אותו ויש לציין שקיבלו אותי מהר. הוטרינרית מיטל טיפלה בו במסירות רבה, טשטשה אותו כדי לנקז לו את המוגלה מהלחי, אני הייתי בחוץ כי לא הייתי מסוגלת לראות אותו במצב הזה, הפרוצדורה לקחה כשעה שאחריה קראו לי לראות שהוא התעורר והוא עדיין היה קצת מטושטש אך מגיב. הטיפול הזה עלה לי 1100 ש"ח. סכום לא מבוטל בכלל. לקחתי אותו הביתה כשהוא עם קונוס ונתנו לי 3 כדורי אנטיביוטיקה לתת לו אחד כל יום. ביום הראשון אחרי הטיפול הייתי חרדתית נורא, פחדתי שכואב לו ושהוא אפאטי. בנוסף, לא מצאתי את הקולר שלו כבר מרגע שלקחתי אותו מהמרפאה אז התקשרתי לבקש מהם לבדוק לי. ענתה לי מזכירה שהיתה לא נעימה בלשון המעטה, ניסתה לנפנף אותי ואמרה שהוטרינרית שבדקה את החתול שלי לא עובדת באותו יום. אחרי שהתעקשתי והסברתי שהקולר עם הקדשה אישית ומספרי טלפון, היא אמרה שהיא תתקשר לבדוק מול הוטרינרית. חזרתי אליהם אחרי כמה שעות היא אמרה שהוטרינרית לא זוכרת שהיא הוציאה לו את הקולר וטענה שזה כנראה אצלי. שוב, הסברתי שבדקתי בכל מקום אפשרי ושאין סיכוי שהקולר אצלי ושהיא בטוח הורידה לו את זה בפרוצדורה הרפואית ואולי היא לא שמה לב שזרקה את זה (אולי כששמו לו את הקונוס). הפעם המזכירה היתה ממש לא נעימה, וזה רק הוסיף לי ללחץ הנפשי שגם ככה הייתי שרויה בו. השיחה התלקחה והיא ניתקה לי את הטלפון! למזלי היה לי את המספר הפרטי של אפי, התקשרתי אליו עם דמעות והסברתי לו את הסיטואציה. אפי אמר שיחפש בפחים לראות אם הקולר שם. אחרי זמן מה הוא אכן חזר אליי אך אמר שלא מצא את הקולר. הסברתי לו שזה לא אשמתי ושזה קולר שאאלץ עכשיו ללכת ולקנות חדש. עלה הרעיון שאקבל החזר כספי של 50 ש"ח כדי לקנות קולר חדש, אך מעולם לא קיבלתי את ההחזר הזה בפועל. יום למחרת לקחתי את החתול לביקורת במרפאה, בדקו אותו נתנו לי הנחיות נוספות והלכתי הביתה. אפי התעניין יום למחרת במצבו של החתול ועדכנתי אותו. אז לסיכום: אפי מקסים ואכפתי, והוטרינריות מקסימות ומקצועיות. על זה 4 כוכבים. על המחיר הגבוה, על כך שלא נלקחה שום אחריות על הקולר של החתול שלי שכבר הספיקו להבין כמה הוא חשוב לי ולא ניתן לי שום פיצוי עד עכשיו, ועל היחס הירוד של המזכירה (יש לציין שמדובר במזכירה המבוגרת ולא על המזכירות הצעירות שהיו מקסימות) אני הורדתי כוכב.
אני רוצה לציין את הטיפול המעולה והמקצועי שהכלבה שלנו לייקה בת ה-14 קיבלה אצל הוטרינר אפי וגשל: ההתייעצות וההסבר המפורט שקיבלנו מאפי עזר לנו לקבל החלטה לנתח ולהסיר גידול רציני ומורכב שעלול היה רק להחמיר ולסכן אותה, זה נתן לנו רוגע וביטחון שלייקה בידיים טובות, ואכן לייקה הבריאה להפליא, חזרה למרץ ולשמחת החיים למרות גילה המתקדם… פשוט לא להאמין! אפי, המון תודה על הטיפול, האיכפתיות, והמחיר סביר, באמת עם היד על הלב, אתה מדהים! משפחת שריקי
מרפאה לכלבים נהדרת. תמיד נחמדים תמיד נקי ומזמין. סומכת על אפי והצוות.
התקשרתי למרפאה וקיבלתי תור מהיום להיום, הגעתי לדר' וגשלי שמתמחה בטיפול בבעלי כנף, הוא היה מאד סבלני ובדק את התוכי במקצועיות רבה ועם רגישות רבה. אני ככ שמחה שמצאתי אותו וממליצה עליו בחום רב ❤️
אפי הוטרינר, שירלי האחות הוטרינרית וצוות המרפאה. צוות עם לב ענק ונשמה גדולה! בעת הצורך מייעצים לי מרחוק, למרות שהם לא חייבים כלל. אין לי איך להודות להם! ❤️🙏
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..