וט אדום – וטרינר חירום ותורן בתל אביב וגוש דן
וט אדום – וטרינר חירום ותורן בתל אביב וגוש דן

הגענו למרפאה אחר המלצה של חבר ולא התאכזבנו. הכלב שלנו ננשך ע״י שלושה בולדוגים אמריקאיים והיה במצב קשה, ד״ר טועמה ישר קיבל אותנו מהר ובצורה הכי מקצועית בעולם. ישר טיפל הרגיע עזר וגרם לנו להרגיש כאילו הוא מטפל בכלב של עצמו. במהלך התקופה חזרנו למרפאה לבדיקות חוזרות ודלקות שהתפתחו אצל הכלב שלנו, כל הזמן הזה טועמה היה שם איתנו בוואטסאפ ועזר לנו, דאג ושאל לשלומו של הכלב שלנו. באמת יחס וי אי פי ולא יכולנו לקבל טיפול יותר אכפתי ומקצועי עבור נייקי שלנו. תודה 🙏
המקום הכי טוב להגיע אליו במקרה חירום, הגענו בשבת בלילה, לאחר שהכלבה שלי הותקפה על ידי 2 כלבים משוחררים, פצועה מאד, קיבלו אותנו בסבלנות, הסברים על הכל. הוטרינר היה מכיל ונעים מאד, זמין בכל רגע גם אחרי, כי הייתי בלחץ על הדימום ממש, לגמרי ממליצה להגיע לכאן! גם הטיפול היה סופר איכותי, מלא מלא מלא תודה על העזרה צדיקים!
וטרינר שהוא פשוט מלאך! עזר לי מאוד החתול שלי חזר לעצמו תוך יום אחד בלבד שהוא הגיע היה אפתי , ובקושי זז.. הווטרינר טועמה עזר לנו מיד , הוא מקצועי, קשוב ואכפתי מאוד. ממליצה בחום תגיעו אם החיה שלכם חשובה לכם תקבלו את הטיפול הכי טוב שיש ! תודה רבה לטועמה הווטרינר על טיפול מסור ומקצועי! לירי
הגעתי עם החתולה לאחר שחרור ממרפאה אחרת בעקבות הקאות חוזרות. ד"ר טועמה קבל אותנו וטפל במקצועיות ובמסירות אין קץ. בצע בדיקות דם והחליט להפנות לצילומים בבי"ח וטרינרי. לאורך כל התהליך לא שחרר לרגע והיה איתי בקשר טלפוני עד תום התהליך. וטרינר נדיר שכולו לב , מקצועי ,יסודי ואכפתי. תודה גדולה לך!!
כל המידע שצריך לפני שיוצאים לדרך..